Co myślicie?
wtorek, 24 kwietnia 2012
No co ty...
'Seszyn' z Elosem była już dawno ale jak wiadomo moja osoba nie ogania wielu rzeczy naraz więc dopiero teraz częstuje was owocami mej i Elosa pracy ;)
Co myślicie?
Co myślicie?
czwartek, 19 kwietnia 2012
ludzie czyli gatunek bezmyślny
Długo zastanawiałam się czy napisać ten post i czy w ogóle kogoś on ruszy... jednak wczoraj miarka się przebrała. Siedzę sobie wygodnie w domu, za chwilę dostaje telefon od siory - Nels skaleczyła się w łapy - kuffa - to już 2 raz w ciągu miesiąca kiedy pies idzie do parku cały a wraca z rozwaloną łapą. Badanie - co psu jest, czy szkło nie utknęło - dobra wszystko ok na całe szczęście tylko dużo krwi - przemywamy, psikamy antybiotykiem przez kilka dni i ok. Tyle że to nie jest ok. Młoda wyraźnie utyka bo ją boli. Nelsona boli? Dziwne. Znów obdukcja łapy i zastanawianie się czy iść do weta czy nie.
Skoro burmistrz ma pieniądze na zdechłe kwiatki przy pomniku (przy okazji wolę minimalizm a nie przesadę które one prezentują ;)) to dlaczego jedyne prace jakie są wykonywane w parku to sprzątanie liści i ścinanie trawy? Powiecie że to już coś ale czy wiecie że na calusieńki park jest tam tylko jeden kosz na śmieci? Dodam że prawie zawsze pełny.
Władze miasta chcą ukrócić wypuszczanie psów samopas ale co robią dla tych obywateli, którzy są w porządku? W parku panoszy się wiele szkieł i to nie koniecznie całkiem rozwalonych butelek ale już ukruszonego szkła które leży wśród trawy i nikt nawet nie myśli tego posprzątać... Aby pobawić się z psem na polanie muszę najpierw obejść jakieś 100 metrów kwadratowych (jak nie więcej) w poszukiwaniu ukrytych niebezpieczeństw. W sumie pół biedy czworonogi ale robi się coraz cieplej i matki z dzieciakami też zaczynają się w parku pojawiać... Nikomu nie życzę aby jego dziecko wpadło na to szkło ...
Co Wy o tym myślicie?
Skoro burmistrz ma pieniądze na zdechłe kwiatki przy pomniku (przy okazji wolę minimalizm a nie przesadę które one prezentują ;)) to dlaczego jedyne prace jakie są wykonywane w parku to sprzątanie liści i ścinanie trawy? Powiecie że to już coś ale czy wiecie że na calusieńki park jest tam tylko jeden kosz na śmieci? Dodam że prawie zawsze pełny.
Władze miasta chcą ukrócić wypuszczanie psów samopas ale co robią dla tych obywateli, którzy są w porządku? W parku panoszy się wiele szkieł i to nie koniecznie całkiem rozwalonych butelek ale już ukruszonego szkła które leży wśród trawy i nikt nawet nie myśli tego posprzątać... Aby pobawić się z psem na polanie muszę najpierw obejść jakieś 100 metrów kwadratowych (jak nie więcej) w poszukiwaniu ukrytych niebezpieczeństw. W sumie pół biedy czworonogi ale robi się coraz cieplej i matki z dzieciakami też zaczynają się w parku pojawiać... Nikomu nie życzę aby jego dziecko wpadło na to szkło ...
Co Wy o tym myślicie?
wtorek, 17 kwietnia 2012
Artysta ratuje życie
W dniu dzisiejszym w hali sportowej pniewskiego LO można było oddać krew. Chętni pomóc innym, głównie uczniowie przybyli tłumnie. Wśród nich była jedna wyjątkowa persona, która na co dzień żyje normalnym życiem maturzysty.
Marcin P. w pewnych tajemniczych kręgach zwany Elosem. W Pniewach znany jest jako uzdolniony portrecista. Dzisiaj, chwilę po godzinie 11 przybył do hali. To już trzeci raz kiedy bezinteresownie oddaje krew. Do ankiety podszedł z uśmiechem na ustach. Gdy czekał na swoją kolej stwierdził "dalej bo już mi się krew buzuje". Siedząc już na fotelu i oddając cenny płyn cały czas żartował i śmiał się.
Robi to ze skromnej potrzeby serca... no i może dla czekolady którą uwielbia :)
Poniżej rysunki tego artysty :) Jak sądzicie ma talent nieprawdaż?
![]() |
| To jest zdecydowanie moje ulubione :) |
poniedziałek, 16 kwietnia 2012
Ciekawe spojrzenie na naturę...
Podczas sesji z Elosem (przy okazji dodam że pięknie rysuje) natknęłam się na ciekawy obiekt na sfotografowanie którego oczywiście namówił mnie pan artysta :) Jak sądzicie wyszło mi artystycznie?
piątek, 13 kwietnia 2012
Underworld przebudzenie ... Czyli gothic wampiry xD
Pierwsze dwie części Underworlda całkiem lubię. Trzecia
również mi się całkiem podobała. Szczerze nie widzę sensu wydawać kolejne chyba
że chce się bić kasę. Nie powiem Underworld : Awaking nie jest jakąś tanią
szmirą ale lekkim naciąganiem fanów tego wampirzego uniwersum. Nie widzę sensu
w przeciąganiu dalej i dalej całej zabawy bo zrobi się z tego „Moda na sukces”
lub inne „Klany” w wersji gothic :P Fakt faktem uwielbiam postać Seleny. Te
mroczne lateksowe ciuszki i zawsze zacięta mina powodują że mogła bym dla niej
zmienić orientacje seksualną (żartuję :P).
Oczywiście scenariusz trzyma się kupy (pomimo iż wg mnie
powinni zakończyć film na poprzedniej części :P) ale jest już tak jak by na
siłę. No bo ciekawe jakim cudem po kilku tysiącach lat ludzie tak nagle mieli
by odkryć że Lykanie i wampiry istnieją? I te całe czystki… Taaa… tak nagle by
wymyślili jak zabić całe klany wampirze i lykanie (czy jak to tam zwał xD).
W sumie warto obejrzeć jeśli lubicie filmy tego rodzaju
jednak nie oczekujcie jakiś bajerów J
Znaczy efekty specjalne są na najwyższym poziomie ;) rozpierduchy w stylu
Seleny oczywiście też ^^
środa, 11 kwietnia 2012
immortals ... czyli złoty kicz
„Immortals” – czyli w polskim tłumaczeniu „Bogowie i Herosi” (jak by nie można było po prostu nieśmiertelni -.-) był filmem do którego podeszłam raczej sceptycznie ze względu na to że wcześniej obejrzał go mój chłopak (w tym miejscu pozdrawiam go :P) i stwierdził że nie ciekawy. Ja jedyne co wiedziałam o tym filmie to że gra tam Kellan Lutz (Twilightowy Emmet <3) i że film jest kostiumowy ]:-> w zasadzie obejrzałam go z czystej nudy i braku ciekawych tytułów. Film mile mnie zaskoczył nieskomplikowaną fabułą (pewnie ta przewidywalność nie podobała się pewnemu panu :P), jak i całkiem dobrymi aktorami (Klaus z Pamiętników <3). Choć od czasu pokazania mi pewnej gry na ps3 o tematyce mitologicznej wszystkie filmy próbuje do niej przyrównać (brawo dla twórców God of War) ciągle jednak czegoś mi brakuje. Fakt faktem było tu dość brutalnych scen choć nie tak pomysłowych jak w GoW J.
Jednak mam też wiele negatywnych odczuć z racji jednego z moich ulubionych tematów z lekcji historii i polskiego – mitologia gracka. Nie do samego scenariusza ponieważ był całkiem całkiem i nawet trzymał się kupy ale do wyglądu bogów. Matko i córko! Biedny Kellan jako Posejdon wyglądał jak kosmita! Na jego miejscu pozwała bym charakteryzatorów za publiczne ośmieszenie. Rozumiem że grali bogów greckich ale ten złoty kolor był aż kiczowaty. Chyba ktoś z ekipy jest zbyt wielkim fanem steam punka. Po za tym ilość bogów greckich – co ich tak mało do cholery? Szkoda gaży na aktorów? Przecież nie wszyscy musieli być jacyś super… chodzi o samą kwestię że na liczne zastępy greckich bóstw ukazanych było tylko kilka. Sami tytani też jacyś tacy miękcy. Gdzie Gaja, Kronos, Uranos? Wszyscy bezbarwni i tacy sami… NUDA!!!
Podsumowując film mnie jakoś specjalnie nie zachwycił, ale jeżeli szukacie czegoś krwawego, łatwego i przyjemnego do obejrzenia z przyjaciółmi to polecam ^^
czwartek, 5 kwietnia 2012
w poszukiwaniu inspiracji ...
Czyli misz-masz wynaleziony na dA :)
![]() |
| kolorowe i wesołe :) |
![]() |
| Foto idealne na tapetę :) |
![]() |
| New York :) |
Mam uroczyste postanowienie pisania jednego posta na tydzień przynajmniej. Jak narazie nie jest źle bo pamiętam że mam bloga. I nadal próbuję opanować blogspota by coś tu wymyślić odnośnie wyglądu jak i dodatków aby umilić Wam czytanie :) Jakieś podpowiedzi? :)
wtorek, 3 kwietnia 2012
Serialoholizm
Tak ... przyznaje się bez bicia jestem uzależniona od oglądania seriali... Poniżej lista seriali, które oglądam... Ostrzegam jest spora :)
- How I met your mother
- The Big Bang Theory
- Games of Thrones
- Pretty Little Liars
- The Vampire Diaries
- The Secret Circle
- The Borgias
- Supernatural
- Merlin
- True Blood
- Once Upon a Time
- Downton Abbey
- Lost Girl
- teen wolf
- The Tudors
- Alcatraz
- The Lying Game
- Ringer
Na zielono zaznaczyłam seriale, które ruszą z nowymi sezonami w tym roku.
Na czarno trwające seriale. Na fioletowo zakończone.
Na czerwono takie które się zakończyły na jednym sezonie i nie wiadomo czy będzie kontynuacja.
Wiem że notka trochę nie na temat ale stwierdziłam że muszę o tym gdzieś sobie popisać i poukładać te wszystkie seriale bym się nie pogubiła xD a najlepiej zrobić to na blogu :)
A jakie wy seriale oglądacie?
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)








































